02. פיתוח‭ ‬וגיבוש‭ ‬צוות‭ ‬ההנהלה

צוות‭ ‬הנהלה‭ ‬מגובש‭ ‬ומחובר‭ ‬לחזון‭ ‬ולמטרות‭ ‬הוא‭ ‬מרכיב‭ ‬קריטי‭ ‬להצלחת‭ ‬הארגון.

חברי הנהלה אינם רק אוסף של מנהלים שמדווחים למנכ"ל אלא צוות שתפקידו להוביל את הארגון להגשמת מטרותיו. בתהליך‭ ‬הפיתוח‭ ‬הארגוני‭ ‬אנו‭ ‬מתמקדים‭ ‬בגיבוש‭ ‬ההנהלה‭ ‬סביב‭ ‬חזון ‬וערכים‭ ‬משותפים, ‬בהבניה‭ ‬של‭ ‬המודל‭ ‬הניהולי‭ ‬המתאים‭ ‬לארגון‭ ‬ובהגדרת‭ ‬תפקידים‭ ‬ומסגרות‭.

התהליך כולל בין היתר:

1. גיבוש תפיסת תפקיד צוות ההנהלה ותפיסת התפקיד של חבר הנהלה.

2. ליכוד ההנהלה כצוות שמתקיימים בו אמון, שיתוף פעולה ותקשורת אפקטיבית.

3. פיתוח של תהליכי עבודה ותרבות ארגונית מתאימים בתוך צוות ההנהלה.